Monday 26 December 2011

Funny Party Quotes

A partij is niets anders dan de tijd om elkaar te ontmoeten, ontspannen en plezier hebben, terwijl u geniet van heerlijk eten, drinken en muziek, maar nog belangrijker is over het feit dat de mensen die je liefde. Eindeloze tijd doorgebracht in dansen, kletsen en genieten van heerlijk eten als de tijd voorbij is wat ik voel feesten is alles over. Het is niet over welke upscale plaats waar je aan, ging of welke beroemdheid je ontmoet op het feest, feesten is ongeveer normaal onvervalst plezier met uw buurt en dierbaar zijn. Terwijl u denkt over feesten, hier zijn enkele grappige partij citaten die u zou kunnen genieten! (U kunt ook gebruik maken van deze citaten voor uw zelfgemaakte party banners als je een feestje!) ; Live For Today ...Plan voor morgen ...Feestje vanavond!
; Feesten is zo'n zoete verdriet. ~ Robert Byrne
; Life is misschien niet de partij dat we gehoopt, maar terwijl we hier moeten we dansen.
; Als ik werden uitgenodigd voor een etentje met mijn personages, zou ik niet komen opdagen. ~ Dr Seuss
; Hoor geen kwaad, spreek geen kwaad - en je zult nooit worden uitgenodigd om een ​​feestje ~ Oscar Wilde
; Nooit de eerste zijn om te komen op een feestje of de laatste naar huis te gaan en nooit, nooit beide. ~ David Brown
; Als je naar een gekostumeerd feest in het huis van je baas, zou je ook niet dat een goed kostuum zouden worden om te kleden als de vrouw van de baas? Geloof me, is het niet. ~ Jack Handy
; Niets maakt u meer tolerant ten opzichte van lawaaierige een buurman partij dan er te zijn. ~ Franklin Jones P
; Er is altijd een bepaalde hoeveelheid van een geleidelijke, langzame verbranding vernietiging in de loop van feesten. ~ Gavin DeGraw
; Tijdens een diner moet men verstandig, maar niet eten al te goed, en praat goed, maar niet al te verstandig. ~ William Somerset Maugham
, Ik deed al mijn zware feesten voordat ik net zestien geworden. ~ Cameron Diaz
, Als je naar een feestje, en u wilt de populaire op het feest te zijn, doe je dit: Wacht tot er niemand kijkt, dan kick een brandend blok hout uit de open haard op de tapijt. Spring dan op de top van het met je lichaam en schreeuwen, Log o 'brand! Log o 'brand! Ik heb nog nooit gedaan, maar ik denk dat het zou werken. ~ Jack Handy
; U maan de verkeerde persoon op een kantoor partij en opeens ben je niet meer professioneel. ; Lees meer over soortgelijke onderwerpen:; Vrijgezellenfeest Uitnodigingen; spelletjes te spelen op feestjes; Birthday Party gunsten; School Ideeën van de Partij; Unieke feestartikelen

No comments:

Post a Comment