Saturday 31 December 2011

Citaten over vriendschap en Memories

Sommige van de dierbaarste herinneringen we verzamelen in de levensreis zijn degenen die ons herinneren aan onze geliefde vrienden. Momenten van eindeloze lachen, de langste chats en mooie tijden shared met vrienden zijn gewoon onbetaalbaar. Dus vaak als ik een mooi gedicht of een offerte over vriendschap Ik ben direct meegezogen in mijn wereld van mooie herinneringen aan de keren dat ik doorgebracht met mijn vrienden te lezen. De essentie van het leven is te blijven zulke mooie herinneringen, die men kan terugkijken op en glimlach over make. Hier zijn enkele citaten over vriendschap en herinneringen voor jou. ; Memory is een manier van holding op de dingen die je liefde, de dingen je bent, de dingen je nooit wilt verliezen. ~ Kevin Arnold
; De essentie van de kindertijd, is natuurlijk te spelen, die mijn vrienden en ik heb non-stop op straten die tegenzin Wij deelde met verkeer. ~ Bill Cosby
; Echt grote vrienden zijn moeilijk te vinden, moeilijk te verlaten en onmogelijk te vergeten.
; Het hart dat werkelijk liefheeft nooit vergeet.
; Een moment duurt al een tweede, maar de herinnering leeft voort in eeuwigheid.
; Someday vele jaren vanaf nu
We zitten naast de kaarsen branden
Uitwisselen van verhalen over het verleden
En lachend als de herinneringen flow
En als dat verre dag aankomt
Ik weet dat het zal worden opgevat
Dat vriendschap is de sleutel leven
En we waren vrienden en het was goed. ~ Eileen Hehl
, Wij zijn vrienden en ik wil graag de dag pas met u in ernstige en onbeduidend gebabbel. Ik zou het niet erg afwas naast je, afstoffen naast je, het lezen van de achterste helft van het papier terwijl u de voorkant. We zijn vrienden en ik zou je missen, mis je en denk aan jou heel vaak. ~ Jeanette Winterson
; Soms moet je zet wanden tot niet om mensen buiten te houden, maar om te zien who cares genoeg om ze te breken.
; Zelfs al hebben we veranderd en we zijn allemaal het vinden van onze eigen plek in de wereld, we weten allemaal dat wanneer de tranen vallen of de glimlach verspreidt zich over ons gezicht, we komen bij elkaar, want ongeacht waar deze gekke wereld neemt ons, zal niets ooit veranderen zoveel te het punt waar we niet allemaal nog vrienden.
En wanneer twee vrienden begrijpen elkaar volkomen, de woorden zijn zacht en sterk als een orchidee parfum.
; I have not seen you in één while, yet I often imagine all your expressions. Ik heb niet gesproken u onlangs, maar vele malen Ik hoor je gedachten. Goede vrienden moeten niet altijd samen te zijn. Het is het gevoel van eenheid, wanneer verre die een blijvende bewijst.
; De mooiste ontdekking echte vrienden maken is dat ze afzonderlijk kunnen groeien zonder te groeien uit elkaar. ~ Elisabeth Foley

No comments:

Post a Comment