Sunday 11 December 2011

Astrologie: Zonnentekens, Maan Tekenen en Rising Signs

Bijgeloof is de religie what astrologie is de astronomie: de gekke dochter van een wijze moeder ~ Voltaire
Ik ben een van die mensen die gewoon niet kan 's ochtends hun te beginnen zonder de ochtendkrant. Hoewel ik geen gelovige in astrologie en horoscoop, het was tijdens mijn studententijd dat ik maakte het een punt om de dagelijkse horoscoop lezingen die verscheen in de krant te lezen. Vooral tijdens de examens, ik zou jagen voor sommige of de andere lijn in de horoscoop die mij verzekeren dat mijn examens ging geweldig zijn.
Het was echter tijdens mijn stage in een krant, dat ik besefte hoe domme these horoscoop lezingen waren. Als stagiair, alle werkzaamheden die ik kreeg in eerste instantie was proeflezen. Ik heb de grootste schok van mijn leven was toen ik werd gevraagd om een ​​horoscoop lezen nagelezen. De astroloog leek te hebben overgeslagen haar taal lessen, en het was bijna onmogelijk om zinvol te maken van elke zin die ze had geschreven.
Verwonderd door de opvallend slechte taal, benaderde ik mijn begeleider alleen te vinden dat ik moest herformuleren en de lezingen herformuleren op eender welke manier mogelijk om zin te maken. Binnenkort zal de metingen begon steeds grappiger en grappiger, en al snel een groep mensen verzameld rond mijn bureau en van ons allemaal lachten om de rare lijnen. Al snel werd een dagelijks ritueel om de hilarische Horoscoopduidingen bewerken en hebben mensen rollen op de vloer van het lachen. Af en toe waren we zelfs verteld dat shuffle een paar regels uit een zon aanmelden bij andere of zelfs een datum naar de andere.
Na deze ervaring, ik wist dat Horoscoopduidingen noppes betekende, en alleen omdat iemand je vertelt u uw dag gaat om een ​​ramp te worden, heb je geen reden om hem te geloven / haar. Dagelijks na deze, heb ik geprobeerd om te gaan werken zonder het lezen van de horoscoop en lees het op het einde van de dag alleen om uit te vinden hoe dom het was.
In India een meerderheid van de mensen geloven in het afstemmen van de horoscopen van potentiële bruiden en bruidegoms te zorgen dat ze compatibel zijn. Ondanks dit, zijn er talrijke gevallen waarbij de horoscopen gematched, de knoop werd vastgebonden en toch het huwelijk was een ramp, Aan de andere kant waren er gevallen waarin mensen vooruit gegaan met hun huwelijk plannen zonder een vloek over die overeenkomt met hun horoscopen en waren gelukkig getrouwd al jaren samen.
Een keer, toen kwam ik een grappig spel over horoscopen en zonteken compatibiliteit ik het doorgestuurd naar al mijn kennissen, een van mijn vrienden die gelukkig getrouwd is voor meer dan vijftien jaar kreeg een horoscoop lezen te zeggen dat haar zoon teken niet verenigbaar was met haar man en dat zij onverenigbaar waren. Onverenigbaar zijn? Ik lachte hardop in mijn hoofd sinds een blik op hen en iedereen zou weten wat dat ze gewoon bij elkaar hoorden. Huwelijken kunnen worden gemaakt in de hemel en gematerialiseerd op aarde, maar het is zeker meer nodig dan het matchen van horoscopen gunstige planetaire posities en compatibel Zonnentekens te laten werken.
Horoscopen, zon tekenen, maan tekenen of stijgende tekens worden gebruikt voor verschillende redenen. Sommige mensen gebruiken het om te weten of ze succesvol zou zijn in het leven, sommigen willen weten wanneer en waar ze hun soulmate en vele andere mensen zijn voortdurend op zoek naar astrological helpen om rijkdom, gezondheid of succes te zoeken in het algemeen te vinden. Soms zijn deze dingen werken en mensen krijgen al opgebouwd over hoe het hun leven heeft veranderd. Ik ben blij voor de mensen die solace gevonden in de astrologie voor al hun problemen, maar ikzelf vind het nogal onverantwoord om te zitten en voor de planeten aan de hemel om werken tot iets magisch wonder voor mij en douche me met succes en alle het wachten goede dingen in het leven.
Horoscopen, zon maan tekens of tekens ook aanspraak maken op gedragspatronen voorspellen. Ik ben het eens dat een aantal van de karakteristieke kenmerken zou lijken om waar te zijn, maar je kunt niet stereotype van een groep mensen en label ze met een stijve reeks kwaliteiten die samenhangen met hun zonteken or maan te ondertekenen.Maar nogmaals, het is een kwestie van geloof en religie. Ik kijk niet neer op de mensen die graag de planetaire posities en hun horoscoop lezingen raadplegen alvorens een belangrijke beslissing, maar ik vereer degenen die vol vertrouwen vertrouwen op hun eigen capaciteiten, eenvoudige logica en een positieve houding.

No comments:

Post a Comment