Wednesday 5 October 2011

Unieke Best Friend Gifts

Ik herinner me als we de groene bomen geklommen in onze buurt en ging gamboling rond het park, ik de tijd toen we onze knieën gekneusd als we vielen van de fietsen te onthouden. Ik herinner me de momenten waarop we bleven tot laat vóór de examens en bracht de helft van the tijd aan het praten over van alles maar studies.Ik herinner me de tijd ging je door je eerste liefdesverdriet, de manier waarop je riep in de buurt van de container achter school. Ik herinner me dat toen we limonade verkocht op de straat en weigerde terug te geven de verandering aan mensen die gaf ons tien dollarbiljetten.Ik herinner me achtervolgd door de straten door de irritante jongens nadat u geponst een van hen.Ik herinner me onze domme geheimen en sessies van eindeloze gegiechel en gelach. Ik herinner me de dag dat je verhuisd naar een nieuwe stad.Ik herinner me de manier waarop ik gek ben op je wanneer je duurde eeuwen voor antwoord op mijn mails.Ik herinner me de dag dat je stuurde me een cadeau voor mijn verjaardag gesloten met de gedroogde herfstbladeren dat we opgehaald en bewaard toen we kinderen waren.Ik herinner tegen u praten op de telefoon voor uren en schreeuwen op je voor zijnde niet in touch hoewel we bijna elk weekend sprak.Maar vandaag als ik je ontmoeten again.it voelt alsof het was net gisteren toen speelden we rond de bomen en liep terug naar huis met gewonden knieën, en brult van het lachen, en de tijd die je je arm op mijn schouder en vertelde me dat we beste vrienden!
Beste vrienden zijn echt bijzondere mensen die helemaal begrijpen ons en toch de liefde ons voor wie we zijn. Vrienden zijn een onlosmakelijk onderdeel van ons leven. Ik weet niet wat ik zou doen zonder mijn vrienden. Mijn beste vrienden die stond me als ik steun nodig had, zette een glimlach op mijn gezicht toen tranen rolden over mijn wangen en moedigde me om door te gaan op een moment dat ik had verloren wil om vooruit te bewegen. Mijn beste vrienden zijn een stelletje van zeer speciale mensen, die hebben het leven de moeite waard voor mij.
Speciale gelegenheden zoals verjaardagen, afstuderen partij, of zelfs de vriendschap dag zijn alle mogelijkheden voor ons om te laten onze beste vrienden weten hoeveel ze voor ons betekenen. De meeste van de tijd kopen we onze vrienden iets dat we zijn er zeker van dat ze liefde en genieten, want we kennen ze volledig. Maar op keer is het een geweldig idee om te denken van de unieke beste vriend geschenken die een van een soort zijn. Hier zijn een paar ideeën voor unieke beste vriend geschenken.
Unieke Best Friend Gift - Story Book
Nou, je moet echt creatief te trekken uit deze! Hier is de deal, het idee is zo simpel als de naam, het is een verhalenboek dat uw reis beschrijft samen. Start vanaf de eerste keer dat u voldaan, en te houden over het toevoegen van alle herinneringen aan. Grappige voorvallen, je ergste gevechten, verjaardagen en alle andere goede en slechte herinneringen, alle dingen die je denkt nodig zijn om een ​​compleet verhaal op te bouwen. If mogelijk te krijgen het boek gedrukt in een klassiek lettertype op een antieke stijl gouden randje papier en krijgt een harde binding gedaan om het gezien als een klassieke hardcover. Voeg interessante citaten en je beste vriend favoriete nummers te maken van het boek lijken meer interessant.
Unieke Best Friend Gift - Gepersonaliseerde Movie
Nou, je kunt dit idee als je een enorme verzameling van uw video's, en een basiskennis van video-editing. Video's genomen op verjaardagen, excursies, college partijen en zo verder, kunnen worden gecombineerd om een ​​mooie film te maken. Gebruiken een video-editing software om de video's samen te voegen, tekst toevoegen aan de visuals, en versterken van de video met enkele mooie special effects. Voeg waanzinnige achtergrond muziek, zelfs sommige van uw favoriete nummers te maken van de video echt bijzonder. Do een voice-over en zeg alles wat je wil je beste vriend te vertellen. U kunt zelfs een CD / DVD cover met een mooie foto en een speciale naam te geven aan de film.
Unieke Beste vriend Cadeaus - Personalized Gifts
Indien u op zoek bent naar een uniek beste vriend geschenk voor uw beste maatje gal, dan de opties zijn genoeg. Als u van plan naar iets echt extravagant, dan is een hanger bezaaid met haar initialen kan een glimlach op haar gezicht zeker. Echter niet vergeten dat persoonlijke sieraden zoals hangers, armbanden en oorbellen kan een geweldig idee alleen als ze is dol op sieraden, zo niet nadenken over andere mogelijkheden zijn. As voor de jongens een oor stud of een armband kan een geweldig idee zijn, als de man heeft een voorliefde voor. Als je beste vriend is in de sport geef hem / haar personalized sportkleding en sportartikelen zoals gepersonaliseerde schoenen van Nike of gepersonaliseerde Nike rackets, vleermuizen, enzovoort. Personalized aandenken dozen, fotolijsten, collages of zelfs plakboeken kunnen andere unieke beste vriend cadeau-ideeën.

No comments:

Post a Comment