Wednesday 12 October 2011

Bloemen voor Sympathy

Bloemen kunnen uitdrukken een veelheid van emoties. Zij zijn een uiterlijk teken van liefde en respect voor degene die je geeft ze aan. Zelfs nadat zij gegaan uit deze wereld, kunt u presenteren bloemen als een teken dat u hen missen en verzorgd hen terwijl zij waren ongeveer. U kunt ook bloemen voor medeleven, als je iemand kent die onlangs een dierbare verloren.
Bloemen zijn vaak gebruikt in de begrafenis manden, monument regelingen en kist sprays. Hier zijn enkele symbolische bloemen die u kunt gebruiken om uw gevoelens te uiten om verloren een geliefde.
-Anjer, Pink: Ik zal je nooit vergeten;-Amandelbloesem: Hoop en waakzaamheid;-Chrysanthemum, Rood: ik hou van je;-Zinnia: Gedachten van Absent Friends;-Daisy: Zachtheid, Onschuld, Trouwe liefde;-Vergeet-mij -niet: trouwe liefde of herinneringen
Om te laten zien dat je zorg is zo belangrijk in tijden van verlies. Als u weet iemand die heeft verloren recentelijk iemand, kun je stuur hem of haar sympathie bloemen. Hier zijn een aantal symbolische bloemen die u kunt verzenden.
-Thrift: Sympathy;-Abor Vitae: Ware Vriendschap;-Cactus: moed en uithoudingsvermogen;-Anjer, Rood: mijn hart doet pijn voor jou; - Sneeuwklokje: hoop en troost;-Hyacinth, wit: Ik zal voor je bidden
Bloemen kunnen pijn een mooie foto voor je die kunnen spreken 1000 woorden. Niet beperken uw keuzes aan de bloemen die ik hier heb opgesomd. Er is geen goed of fout in de bloemen die u kiest. Geef zo ​​veel of zo weinig als u wilt. Er zijn honderden mogelijkheden, en je moet de keuze met veel aandacht en zorg te maken. Zet je hart in, en denk dat het door. De bloemen kan betekenen alles wat je wil dat ze betekenen.
Toon uw liefde, of uw sympathie, met bloemen. Ik bied mijn medeleven en gebeden voor iedereen die onlangs een dierbare verloren.

No comments:

Post a Comment