Tuesday 11 October 2011

The Glorious World of Fashion

'Moet u shop?' Dit is een vraag Ik heb gehoord voor de zoveelste keer sinds mijn kindertijd jaar. Ik vaak af waarom doet iedereen een reden om shop nodig! Toen ik een kijkje nemen in de prachtige stijlen van modieuze kleding om me heen displayed on mannequins, ik voel ze roepen naar me. Deze kleding hebben dezelfde boodschap, 'Buy Me!' Nu die kunnen weerstaan ​​aan de prachtige ontwerpen en stoffen, de vreugde van het dragen van een nieuwe outfit en het gevoel van een ontwerper kledingstuk! "Ah!" zei de Knecht, hier ontstaat wat vermaak; Dat is iets wat alleen een shopaholic ooit kan begrijpen!
Doen kleren echt een man stuwt? Goed, de modewereld lijkt voorzeker zo denken! Neem een ​​kijkje in de diepere diepten van mode-ontwerpen en je zou weten wat ik over spreek. Hoewel modetrends blijven veranderen en de sommige van de ontwerper kleding zijn een verre schreeuw van wordt modieuze, kan men niet negeren de creativiteit van de getalenteerde veel.
Wie kan vergeet de zwarte jurkje door de zeer chique Coco Chanel. Chanel had haar initiële worstelingen in leven vóór verhuisde ze op een van de grootste namen in de modebranche geworden. Ze is degene die vrouwen bevrijd van de traditionele normen van mode. De eeuwige zwart jurkje is nog steeds populair voor alle rode loper events bijgewoond door de meest krachtige persoonlijkheden in de showbizz!
Italië voorschriften daadwerkelijk het zitstok in termen van het grote aantal succesvolle modeontwerpers dat een niche hebben gesneden voor zichzelf in deze markt. Dolce en Gabbana is een naam dat de lijst van de heetste Italiaanse mode ontwerpers tops. D & G is een krachtige naam in de modebranche en bekende voor vele ondertekening kledingspunten.
Giorgio Armani is zoveelste naam die is opgemerkt voor haar exclusieve gamma in herenkleding. Als we over de beroemde ontwerpers en modehuizen praten, kunnen we negeren Balenciaga? Dit modehuis is opgericht door Cristóbal Balenciaga. Dit label is bekend voor herstructurering conventionele shapes houdend moderne vormen.
De schoonheid van een Prada schepping is iets dat niet kan worden beschreven met louter woorden. Prada is bekend om haar uber koele stijlvol chique lederen tassen. Miuccia Prada gecreëerd golven toen ze Miu Miu gelanceerd. Deze ontwerper collectie catered richting de jongere generatie. Valentino is een naam die is bekend voor haute couture. Dit gehele mode-imperium is gekend voor veel drama en extravagantie in haar kleding lijn. Mooie operatiejassen en sensuele silhouetten zijn het merk van een Valentino. Gucci is een van de grootste namen in de mode-industrie. Het huis van Gucci vindt een vermelding in vele toonaangevende Hollywood films die zijn gebaseerd op mode. Roberto Cavalli is andere naam die wordt geacht synoniem met mode. Deze merknaam was bijzonder beroemd voor dierlijke prints die gaf een ultra glamoureuze look!
Met zoveel modeontwerpers en merknamen alle ingesteld op de fashionista woo, kan ik gerust zeggen dat men niet echt reden om shop nodig! Well zullen degenen die romantische staan ​​hart met een levendige belangstelling kleuren, patronen, oog voor detail en een liefde voor design zeker begrijpen waarover ik spreken. Als voor mij, ik ben off op mijn volgende winkelen spree!

No comments:

Post a Comment