Saturday 15 October 2011

Manieren om te leren van jezelf te houden

Mijzelf lief is niet iets wat ik erg goed ben in. Het duurt hard werken om te kijken in de spiegel en wat zie ik graag. Het is moeilijk voor mij om te genieten van wie ik ben. Laag zelfbeeld is iets wat ik heb geworsteld met mijn hele leven. Ik heb echter manieren gevonden om het te bestrijden. Ik wil graag deze met u delen in de hoop dat zij zal niet alleen verrijken je leven, maar het zou me helpen een kleine beurt.
Maak een lijst
Maak een lijst van dingen over jezelf je wilt. Ik weet dat dit moeilijk is op het eerste, maar het is noodzakelijk om identificatie van de dingen over jezelf je wilt. Hier is een voorbeeld lijst:
Ik hou van mezelf omdat ...
* Ik ben zorgzaam.; * Ik ben een soort.; * Ik ben hardwerkende.; * Ik hou van katten.; * Ik ben gepassioneerd over dingen.; * Ik ben in staat om lief te diep.; * Ik heb cute haar.; * Ik heb mooie ogen.; * Ik ben een goede schrijver.
Nogmaals, dit is niet eenvoudig op het eerste. Ik adviseer te beginnen met de lijsten van dingen die je leuk. Ik bijvoorbeeld als katten, lezen, wandelen, de kleur roze, etc. Als je echt graag de dingen die je opschrijft, die dingen maken delen van uw persoonlijkheid. You kan schijnen alsof je gewoon voor de smaak die dingen, net zoals je zou iemand anders als voor het feit dat soortgelijke likes.
Zijn ze liegen?
Na te denken over iemand die van je houdt. Het kan een ouder, vriend, vriend, vriendin, of zelfs een huisdier. Als ze zeggen of laten zien dat ze je liefde, denk je dat ze liegt? Waarschijnlijk niet. Dit heeft me enorm geholpen. Zo zal mijn vriend zeggen dat ik ben mooi. Ik kijk in de spiegel en zeg, maar ... Ik deed het niet. Hij zal antwoorden, Denk je dat ik lieg voor jou? Ik weet dat hij niet liegt: hij echt denkt dat ik mooi ben. Als iemand je echt zorg over van je houdt of denkt u bent mooi, je vertrouwt ze echt recht dat betekenen,? Waarom ze een leugenaar door diskrediet het?
Tijdschriften
Journaling is een geweldige manier te verhuren negatieve emoties en cultiveren positieve. U kunt terugkijken via uw geschriften en denken, Wow, ik heb echt verbeterd op mij, of ik heb een paar goede ideeën! Dit kan brengen over zichzelf eigenwaarde. Als je niet veel tijd hebben, maken het een zin tijdschrift. Schrijf een zin elke dag dat vat die dag. Het is snel, gemakkelijk, en kan u vertellen veel over jezelf op het einde.
Wees jezelf
Veel mensen houden niet van wat ze zien in de spiegel simpelweg omdat ze proberen te hard om iemand ze niet. Probeer niet te zijn als een ander omdat je altijd mislukken. Je kunt nooit iemand anders dan jezelf. U kunt sluiten komen of een redelijke facsimile, maar de enige persoon die je ooit kan echt is dat je. Laat je ware zelf uit te komen door dingen te doen die je graag doet, het dragen van dingen die je graag draagt, en niet door anderen laten beïnvloeden je. Een persoonlijk voorbeeld van mij is die roze haren, hoewel mijn moeder vertelt me ​​dat het ziet er slecht uit. I like it. Het is gewoon ... me!
Wat goed is haat?
Is haten zelf maken van je leven niet beter? Nee, als je jezelf wilt of verander beter jezelf, heb je om actie te ondernemen. Ja, het is eng, en het is zeker niet gemakkelijk. Denk nooit voor een tweede dat zelfhaat gaat u naar actie want het zal alleen bewijzen om u te brengen naar beneden. Proberen met behulp van eigenwaarde plaats te motiveren!
Houden van jezelf is een uitdagende zaak, omdat veel mensen de neiging om ongelooflijk zelfkritisch. Het is een belangrijk aspect van een gelukkig leven, hoewel, en als u wilt een grotere tevredenheid in je leven moet je leren om jezelf lief te slaen. Zodra je je realiseert wat een ontzagwekkende persoon die je bent, wilt u nooit meer terug naar die dagen van self-afschrijvingen. Je wordt een beetje gelukkiger en een beetje gezonder!

No comments:

Post a Comment