Monday 24 October 2011

De totstandbrenging van grote opdrachten zonder grote Stress!

Voorjaarsschoonmaak. Scripties. Grote projecten voor het werk. Het doen van uw belastingen. Van een van deze dingen kunnen strijdgewoel van een persoon zenuwen, maar ze hoeven niet te worden op die manier. Hoewel grote projecten zoals deze kan je een hoop stress op een persoon kunnen ze eenvoudig en zelfs leuk worden als je de juiste soort energie in kwijt. Hier zijn enkele tips voor het maken van deze grote projecten kleiner, makkelijker, een stuk leuker, en veel minder stressvol!
Break It Down
Van alle adviezen een kon krijgen voor het aanpakken van grote projecten, is dit veruit de belangrijkste. Breken een grote taak in een bos van kleinere. Laten we een term paper voor een voorbeeld:
- Ga naar de bibliotheek; - vind sommige boeken, - de boeken gelezen; - markeren belangrijke passages; - creëren van een scriptie; - schrijf de eerste paragraaf; - schrijf de eerste pagina - schrijf de tweede pagina, - etc, etc.. .
Ja, ik doe je dezelfde hoeveelheid werk. Op deze manier echter lijkt het niet zo intimiderend als SCHRIJVEN een term papier. U kunt pauzes tussen elke kleine stap. Schrijf je scriptie, neem dan een kwartier pauze. Dan schrijven dat de eerste paragraaf, en neemt nog vijftien minuten pauze.
Prettige Multitask
Ik raad niet aan multitasking unless u zowel uw project en iets leuks simultaneously doen. Ik heb het niet over tv kijken terwijl het proberen te gaan over een aantal belangrijke zakelijke aangelegenheden, maar, je moet iets leuks dat geen afstand nemen van je concentratie te vinden. Wat bedoel ik? Laten we het voorbeeld nemen van de lente schoonmaak. Wat kun je anders doen terwijl je schoon om dingen te maken leuker? Probeer te luisteren naar muziek, meezingen, dansen of zelfs terwijl u werkt. Als je probeert om een ​​project af te werken, naar muziek luisteren of ontspannen met een huisdier op je schoot (dit is waar katten, kleine honden, of konijnen van pas komen!) als jij je werk. Probeer een manier vinden om je werk leuker te maken te vinden.
Locatie, locatie, locatie
Als op alle mogelijke, kiest u een aangename locatie voor het doen van uw werk. Mijn favoriete plek is een kleine koffie shop een paar straten van mijn huis. Ik zit in die winkel nu, nippend aan een kopje chai als ik dit schrijf. Ik voel me beter om hier te werken dan in een bibliotheek. Als ik blijf in mijn huis, vaak krijg ik afgeleid door huisdieren of krijg ik verleid door het comfort van mijn bed of bank en in slaap vallen. Bibliotheken, coffeeshops, parken, of zelfs een kantoor aan huis kan worden aangename plekken om te werken. Kies een plek waar je weet dat je kunt concentreren. Sommige mensen kunnen niet werken in plaatsen zoals coffeeshops waar er muziek wordt afgespeeld of mensen praten. Werken waar u het meest effectief zijn, want als je omringd bent door afleidingen zal u niet werken als goed en dus steeds meer benadrukt.
Lucky Charms
Soms kunnen we niet kiezen voor onze locatie als het gaat om grote projecten of werken, maar we kunnen proberen die locatie een beetje gelukkiger en minder stress-inducerende te maken. Eens, tijdens zijn studie voor een grote test, bracht ik mijn favoriete knuffeldier met mij en zette hem op de tafel naast me. Lucky Charms, favoriete snuisterijen, een kleine foto, of iets dat een glimlach op je gezicht kan het beter klimaat te werken zet zonder de stress.
Ademhalen Breaks
Als je begint te voelen de stress kruipend op, stoppen met wat je doet en neem een ​​tien of vijftien minuten pauze. Kunt u omhoog, loop een beetje rond, huisdier de kat, gebruik maken van de badkamer, krijgen een snack, of, als je net als mij, je kan gewoon zitten en haal een paar keer diep adem. Diepe ademhaling is bewezen dat angst en stress te verminderen, omdat het voorziet het lichaam van meer zuurstof en opent de bloedvaten die vernauwd krijgen bij stress. Tenminste, ik denk dat dat is hoe het werkt! Hoe dan ook, het werkt en het is een geweldige manier om je zenuwen te kalmeren.
Wees niet bang om iets nieuws om jezelf te houden van nadruk op grote projecten of moeilijke taken te proberen. Hoe meer je stress over iets, hoe langer het zal duren om te volbrengen. Als je wilt opschieten en krijgen dan met al, probeer het een beetje leuker en iets minder stressvol met behulp van deze technieken. Doen wat je moet doen om uw werk gemakkelijker en misschien zelfs een beetje plezier!

No comments:

Post a Comment