Monday 9 April 2012

Waarom hebben mannen Lie to hun vriendinnen

Voor elke relatie naar de juiste weg te gaan, moet de stichting altijd gebaseerd zijn op vertrouwen. Vertrouwen is iets dat is opgebouwd met de tijd. Eerlijk naar elkaar is van het grootste belang in elke relatie. Hoewel dit is iets wat ieder individu is zich ervan bewust over, ik heb gemerkt koppels liggen schaamteloos bij elkaar! Ik heb me vaak afgevraagd waarom mannen liegen tegen hun vriendinnen? Vrouwen hebben ook het geven van stevige concurrentie voor mannen uit laat! Het probleem met de mannen blijft be.well, we kunnen niet leven met hen, noch leven zonder hen. Lies creëert alleen maar meer chaos in een reeds verstoorde relatie, hoewel een klein beetje witte leugens kunnen op keer, op te slaan een relatie. Dus, mannen natuurlijke leugenaars of is het een gewoonte? Mijn standpunten zijn gebaseerd op wat ik heb gezien en geobserveerd en de verschillende soorten leugenaars ik tot nu toe gehaald!
Waarom doen mannen liggen aan hun vriendinnen?; Er kunnen verschillende redenen waarom een ​​man zou kiezen om te liegen tegen zijn vriendin. Dit brengt een heel lief incident aan mijn geest. Een van mijn goede vrienden, Amanda, nooit wist hoe om te koken en toen ze dit echt geweldig man ontmoette en begon te gaan gestaag met hem, besloot ze op te zwepen tot een goede maaltijd voor hem. De andere dag ik toevallig tegen het lijf in haar vriendje, dus ik vroeg hem terloops over de avond doorgebracht op haar plaats! Hij vertelde me dat hij was echt diep in de relatie hoewel hij toegegeven dat ze zeker van was een slechte kok! Ik was ontzet denkt dat hij kan hebben flapte de waarheid met Amanda, maar hij stelde me gerust zeggen dat hij loog en had haar verteld dat ze is een uitstekende kok! Nou, ik denk dat deze man echt gelogen om een ​​reden en het was alleen omdat hij van haar hield om een ​​groot deel. Het liet me met een goed gevoel over.
De andere dag kwam ik een andere situatie met betrekking tot een paar van mijn groep! Het meisje had gedragen iets dat leek alsof het werd opgegraven uit de zolder en toen ze kirde zachtjes aan haar vriend, zeggende: 'Hoe zie ik eruit lieverd?', Was ik geschokt toen haar vriend zei: 'Zo mooi als altijd!' Ik glimlachte terwijl ik dacht dat als schoonheid echt ligt in de ogen van de toeschouwer of was die kerel echt liegen om zijn meisje gelukkig! Er zijn natuurlijk vele redenen waarom een ​​man zou liggen in dit geval, het kan gewoon zijn om buiten te houden de problemen en wordt gezeurd door de vriendin!
Dus kwam ik terug naar de gouden vraag, waarom mannen liegen tegen hun vriendinnen? Afgezien van White Lies, ook mannen liegen Waarschijnlijk als ze uiteindelijk op een gewone leugenaars. Voor zulke mannen, het vertellen van een leugen is geen big deal, ze liggen voor de lol en als een vorm van entertainment. Voor hen is het vertellen van een leugen is slechts een gewoonte zonder kwade bedoelingen! Nou, in dat geval zou het moeilijk zijn om een ​​gewone leugenaar ter plaatse hoewel de tijd zou de waarheid te onthullen! Bijvoorbeeld, ik wist dat deze persoon die vaak alsof bezig te zijn! Geen van zijn data gepland op exclusieve restaurants ooit uitgewerkt, waren er slechts valse beloften te zeggen, 'ik heb het druk ", hetzij de gebruikelijke,' Ik heb een zeer belangrijke conferentie bij te wonen '. In dit geval de reden kunnen zijn echt, maar er zijn tijden dat ik voelde leugens werd verteld als een dekmantel voor je gebrek aan belangstelling. Hoe dan ook, de reden is, kan men nooit dekken ligt voor lang! De waarheid vindt altijd een weg naar buiten en aan de oppervlakte komt wanneer een persoon het minst verwacht!
Zowel mannen als vrouwen liggen om verschillende redenen (waarvan bekend is dat ze!) Maar als je wilt in een langdurige relatie, dan moet je echt eerlijk tegenover jezelf eerst en dan met je partner! Met liefde en vertrouwen als basis, kunt u dan een gezonde relatie kun je zeker voor altijd koesteren.

No comments:

Post a Comment