Tuesday 10 April 2012

SMS-berichten naar Zeg Ik hou van jou

SMS-berichten zijn een van de meest populaire communicatiemiddelen. Hoewel SMS-taal kan worden beetje omslachtig om te begrijpen, kan men zeker krijgen hangt van het binnen no-time! Nou, SMS is nu zo populair is, is het zelfs een nieuwe manier voor het overbrengen van iemands liefde en genegenheid! Hoewel, velen zouden voel de liefde voorstellen moeten meer romantische en persoonlijke SMS-berichten die verschillende innovatieve manieren te zeggen hebben 'I love you' snelle vangen op. Hier zijn een aantal leuke sms'jes die u kunt gebruiken wanneer u wenst om uw geliefde woo!
SMS-berichten naar Zeg Ik hou van jou:, ik hou van je ogen, ik hou van je lach, ik koester uw wegen, ik aanbid jouw stijl. Wat kan ik zeggen, je bent een van een soort en 24 / 7 je bent in mijn gedachten!
Ik hou van je vandaag meer dan ik gisteren heb gedaan, maar niet zoveel als ik morgen!
Wat is liefde? Degenen die het niet leuk noemen het de verantwoordelijkheid. Degenen die spelen met het noemen het een spel. Degenen die hebben het niet noemen het een droom. Degenen die begrijpen noemen het lot. En ik, ik noem het je!
Ik hou van je, je van me houdt, in mijn hart zul je altijd, hier of daar, dichtbij of ver mijn liefde zal worden waar je ook bent!
Ik hou van u met mijn hart, mijn lichaam n ziel, deze liefde voor jou kan ik niet controleren, het spel is nog niet voorbij zijn net begonnen, ik zal blijven spelen, omdat ik weet dat je de ene.
Once upon a time, gebeurde er iets voor mij. Het was de zoetste ding dat ooit zou kunnen worden, het was een fantasie, een droom komt uit. Het was de dag dat ik je ontmoette!
Als de liefde kan worden vermeden door simpelweg onze ogen sluiten, dan zou ik helemaal niet knipperen, want ik wil niet een tweede pas laat na een daling van de liefde met je mee.
Mobiele telefoons kan soms irritant. Je hebt altijd te herladen, laad zo nu en dan. Berichten worden vertraagd. Maar er is een ding dat ik graag over. Het verbindt mij aan jou!
Als ik kon wat ik zou worden uw traan! Zodat ik kon geboren worden in uw ogen, live vaststelling van je wangen en sterven op je lippen!
Ik schreef je naam in het zand, maar het werd weggespoeld, ik je naam in de lucht geschreven, maar het werd weggeblazen, dus ik schreef jouw naam in mijn hart waar het zal blijven!
Als het regent, zie je niet de zon, maar het is er. Hopen dat we kunnen worden als dat. We niet altijd zien elkaar, maar we zullen er altijd zijn voor elkaar!
Liefde - mijn hele leven heb ik over gelezen, gedroomd over, wachtte voor het, riep voor, nodig had. Nu met jou, heb ik het gevonden.
Mijn grootste beloning is om je te zien lachen, weet dat je gelukkig bent en voel je bent geliefd. Ik weet dat het leven is soms wreed, maar dat is waarom ik hier ben, om te laten zien dat het leven goed kan zijn wanneer iemand schelen.
Ik kan opraken van berichten naar tekst die u. Ik kan uit te lopen van grappen. Ik kan ook opraken van de batterij of zelfs een peso, maar mijn hart zal niet opraken van de ruimte voor u!
U kunt val van een berg, dan kunt u een val uit een boom, maar de beste manier om vallen, is om verliefd te worden met mij.
Als een grote dikke man komt 's avonds laat in je kamer en wil je pack in zijn tas, maak je geen zorgen, ik vertelde Santa dat ik wil je voor Kerstmis!

No comments:

Post a Comment