Wednesday 4 April 2012

Grappige dingen te zeggen tegen Telemarketeers

Heb je vaak had dit vervelende ervaring van het ontvangen van ongewenste gesprekken wanneer u zich ofwel genieten van jezelf of ergens erg druk met werk? Ik heb altijd al verstoord bij ergerlijk oproepen net toen ik het over om te lunchen of uit een film kijkt. De enige reden dat ik kan hebben bijgewoond dergelijke oproepen is want ik was een dringende oproep verwachten! Nou, het gaat vanzelf mijn verbittering kent geen grenzen na getreiterd door die bellers. Een van deze dag, toen ik schreeuwde tegen een telemarketeer, een vriend van mij adviseerde mij niet om mijn cool te verliezen en dingen aan te pakken op een andere manier. Het was ongeveer irritante anderen in plaats van steeds warm en last! Nou, hij legde mij uit verschillende grappige dingen te zeggen telemarketeers, met name de zeer persistent ones! Ik moet zeggen, we gebrainstormd en deed komen met verschillende opties. Hier heb ik samengesteld vele grappige dingen te zeggen telemarketeers, die zou uitnodigen ontzettend veel lol.
Grappige dingen te zeggen tegen Telemarketeers:; Wanneer een aanhoudende telemarketeer roept je op, het enige wat je kunt doen om de persoon irriteren sprake is wartaal en bij een volle snelheid. Dit zou zeker de beller te verrassen en voordat je het weet, zou de verbinding verbroken!
Wanneer de telemarketeer begint te praten over diverse aanbiedingen, kunt u de persoon die irriteren door het bestellen van een grote pizza met extra toppings! Vraag naar wat ijs soda als goed en blijf op de blabbing over tot de telemarketeer snijdt de lijn in frustratie!
Hier is nog een grappig ding om te zeggen tegen een telemarketeer. Onderbreek het gesprek en vraagt ​​de beller of hij / zij zou willen kopen in plaats van bepaalde goederen. Praten over een exotische kleding lijn die je hebt of de nieuwste home decor. Verkoop je 'producten' om de telemarketeer en de kansen zijn, bent u gebonden aan deze beller snel te verliezen!
Dit is een ander grappig idee om bug telemarketeers die uw hersenen te kauwen, zodat geen einde. Op het moment dat een persoon je vraagt, 'Hallo! Hoe bent u? ', Antwoord terug te zeggen,' ik moet u iets vertellen over een aantal problemen. ' Praten over hoe uw kat is het kauwen van de RUG en hoe de melkboer nooit opduikt op tijd!
Beginnen te zingen liederen eventueel in een andere taal. Beter nog, je kan zelfs je eigen composities!
Praten als een opgenomen voicemailbericht. Je kan doen alsof om te zeggen: 'Ik ben bezig in een vergadering op dit moment. Gelieve niet eens de moeite om uw bericht achter te laten na de piep! ' Vergeet niet om de pieptoon te imiteren in een overdreven manier.
Vraag het aan de telemarketeer zijn / haar naam en vervolgens uit te leggen en schreeuwen alsof de persoon is je lang verloren vriend. Vraag hem / haar hoe de persoon is en de algemene dingen die de persoon echt te verrassen.
Vraag het aan de telemarketeer wat hij / zij draagt!
U kunt zelfs vertellen de beller u buiten bezig met vrienden en met diner. Daarom kunt u vragen om persoonlijke nummer van de beller en zeggen: 'De reden dat ik wil uw nummer is gewoon want ik kan ook bellen je op, terwijl je eet en je kunt dan kent het gevoel!'
Flirt aan de telefoon! Beginnen met te zeggen: 'Hoe over zijn ontmoeting met mij persoonlijk om dit alles te verklaren?' of vraag de persoon, 'Ben je een dom blondje? Ik hou gewoon blondjes! "
Als je voelt dat je niet echt geknipt voor het spelen van grappen over telemarketeers dan zou er een eenvoudige optie voor het blokkeren van dergelijke oproepen, die u kunt vinden bij uw dienstverlener. Zelfs dan kun je nog steeds gebruik maken van deze ideeën om een ​​paar goede lacht hebben!

No comments:

Post a Comment