Sunday 1 April 2012

Goede Pranks te spelen

Men hoeft niet echt te wachten voor de dag April Fool om grappen te spelen op vrienden of familie! Voor mensen zoals ik, elk moment is het juiste moment om grappen te spelen en een paar lacht! Recht uit mijn dagen op school, heb ik niet echt laat geen gelegenheid voorbijgaan om wat gegiechel in de klas te creëren. Natuurlijk, het was allemaal in onschuldig plezier en er waren tijden dat zelfs ik was aan de ontvangende kant! Nou, als je wilt een aantal goede grappen te spelen, ik heb enkele van mijn huls die bereid delen Ik mag met jou! Hier zijn enkele ideeën voor een goede grappen die schoon en ongevaarlijk en zou brengen veel lacht.
Goede Pranks te spelen:; U kunt deze grap idee te gebruiken als u verblijft met een vriend of aan een hogeschool slaapzaal. Lege de shampoo fles en vul deze met baby olie. Je vriend zou altijd in een haast in de ochtend om een ​​bad te hebben. Stel je zijn / haar verrassing om een ​​olieachtige stof druppelen uit de shampoo fles in het bad te vinden.
Gebruik deze grap idee op het werk. Mogelijk moet u de hulp van een paar collega's. In de ochtend kunt u weg te nemen alle stoelen en plaats ze in het hokje van de betrokken persoon. Je kunt je voorstellen zijn / haar verrassing bij het vinden van zo veel stoelen overstromingen de kast in de ochtend! Het zeker zou leiden tot enige irritatie, maar ook een aantal glimlacht later.
U kunt proberen dit idee op een vriend. Stel wekkers op verschillende tijdstippen en plaats deze op verschillende terreinen van de slaapkamer! Denk na over hoe boos je vriend zou zijn om uit te schakelen een alarm klok alleen naar een andere beltoon enige tijd later terug te vinden. Je kunt altijd zeggen je vriend later die het brein achter deze grap.
U kunt proberen deze grap op een bepaalde buurman je bent niet echt dol op. Vul een vuilnisbak met water tot meer dan de helft van het merk. Dan, plaats het tegen de deur van uw buurman; ervoor zorgen dat u houdt het leunend tegen de deur. Kloppen of ring de deurbel en rennen en verstoppen in het struikgewas. Toen de buurman de deur opent, zal het water in morst!
Toen ik dacht over een aantal goede grappen te spelen, dit met name een bijgesneden in mijn gedachten. Ik benaderde het echt irritante klasgenoot en vertelde hem dat ik zou geven hem nog een paar dollar als ik hem zou laten drie tomaten squash op zijn hoofd. Toen hij, ik heb alleen geplet Twee tomaten overeengekomen en vervolgens liep weg zeggen dat ik niet het gevoel dat knellen de derde dus ik weet niet echt aan hem te danken geen geld! Dit zeker liet hem met een rommelige hoofd en echt boos. Natuurlijk, ik heb niet echt schelen!
Gebruik wat scheerschuim of ketchup en plaats deze op plaatsen zoals de achterkant van het handvat van een koelkast of het onderste gedeelte van de deurknop. Je kunt je voorstellen de irritatie wanneer iemand daadwerkelijk probeert om de koelkast of de deur alleen open voor kleverige spul te vinden op de handen!
Ik heb geprobeerd dit op een paar vrienden die gekomen was om te verblijven op mijn plaats. Een belangrijk deel van de nacht werd doorgebracht in het repeteren voor een wedstrijd zo veel waren moe en hadden dommelde in slaap. In de vroege ochtenduren, ik gewapende mezelf met tandpasta en gebruikt de buis om de patronen te creëren op de gezichten van mijn vrienden. Toen ze wakker werd in de ochtend met wat koud gevoel op hun huid en raakte hun gezicht, werden ze zeker verbaasd kleverige tandpasta op hun gezicht te vinden!
Gebruik deze ideeën om een ​​aantal goede grappen te spelen en een leuk element toe te voegen aan je dag! Vergeet niet om nooit schade opzettelijk toebrengen aan een persoon!

No comments:

Post a Comment