Saturday 21 April 2012

Flirterige Tekstberichten - Flirten SMS Collectie

Flirten voor sommigen is bijna als een kunst! Maakt niet uit hoe hard sommige mensen proberen, ze kan echt niet flirten voor noten waar, zoals voor sommigen, het is echt natuurlijk en komt met gemak! Voor degenen die te laf om openlijk flirten, flirterig sms-berichten zijn een geweldige manier om iemand mee uit te vragen voor een datum en ontvang de boodschap over te brengen zonder echt zorgen te maken over beledigd! Daarom heb ik een compilatie van enkele flirterige tekstberichten u kunt gebruiken om die ene speciale persoon te imponeren. Dit flirten SMS collectie zou zeker inspireren u om uw eigen poëtische verzen te schrijven!
Flirterige Tekstberichten:; Gefeliciteerd! Je hebt al gestemd mooiste meisje in deze kamer. En de hoofdprijs is een date met mij!
Kan ik op je foto, zodat ik kan laten zien Santa wat ik nodig heb dit X'mas?
Ik geloof dat God boven u hebt gemaakt voor mij om de liefde. Hij pakte u uit van de rest, omdat hij wist dat ik zou graag je de beste!
Iemand die rookt, heeft een rokerige hart,; Iemand die drinkt, heeft een alcoholgehalte van hart ... ; Dus lieve je moet stoppen met het eten van snoepjes ... ; Zoals u al een lieverd!
Het laden van de Babe meter ..... , 5%, 17%, 26%, 57%, 99%, 100% te voltooien; verwerking van gegevens .. ; Analyse compleet!; Je bent een 100% prachtige babe!
Ik wou dat ik een teddybeer, die lag op het bed, dus elke keer als je geknuffeld, je geknuffeld mij in plaats!
Ergens, iemand droomt van uw glimlach en vindt uw aanwezigheid in het leven zo de moeite waard. Dus als je eenzaam bent, bedenk dan dat het waar is dat iemand, ergens, denkt aan je.
Ik hou van je ogen, je glimlach ik liefde. Ik koester uw wegen, ik aanbid jouw stijl. Wat kan ik zeggen? U bent een van een soort en 24 / 7, je bent in mijn gedachten!
Als ik kon het alfabet te herschikken, zou ik U en ik samen!
Heeft de zon komen of heb je gewoon naar me lacht?
Ben je moe? Want je hebt al door mijn hoofd de hele dag.
Hallo! Wat is er mis met je mobiel? Ik probeerde zo vaak, maar elke keer als ik noem het zegt: De abonnee die u probeert te bereiken is in je hart!
Neem me niet kwalijk, Heeft u een Band-Aid? Ik gevild mijn knie toen ik viel voor jou.
Je kan vallen uit de hemel; Je kan vallen van een boom, maar de beste manier om te vallen; verliefd is op mij!
Als dagen gaan door, mijn gevoelens sterker,; in je armen, ik kan niet langer wachten. ; Kijk in mijn ogen en je zult zien dat het waar is,; Dag en nacht mijn gedachten zijn van jou.
Dromen van jou maakt mijn nacht de moeite waard. Denk aan je maakt me glimlach. Gelet u is het beste wat ooit en loving you is wat ik van plan om eeuwig te doen.
Altijd gelukkig; draag altijd een glimlach, niet omdat het leven is vol van redenen om te glimlachen, maar omdat je glimlach zelf is een reden voor veel anderen om te glimlachen!
Als schoonheid waren de tijd, zou je de eeuwigheid!

No comments:

Post a Comment