Friday 13 April 2012

10 Dingen die u kunt doen om Spice Up Your Old Married Life

Door Anastacia Mott Austin
Herinneren wanneer u voor het eerst begonnen te daten, hoe spannend en gepassioneerd alles was? Voor sommigen van jullie, dat misschien niet zijn geweest dat lang geleden. Voor sommigen van ons, lijkt het een honderd jaar. (Vijftien om precies te zijn, maar wie telt?)
In vijftien jaar, of meer (voor u veteranen), zijn er gebonden aan zijn ups en downs. Let's face it, het is moeilijk om te leven met dezelfde persoon, dag in dag uit, voor 5475 dagen, te geven of een paar te nemen.
Op sommige dagen vraag je je af, waarom kan niet zo-en-dus vergeet niet om de poort dicht in de voortuin achter hem als hij thuis komt, ook al heb je hem verteld hebben ongeveer 800 keer? Of misschien denkt hij, waarom heeft ze te hebben de poort dicht (antwoord: het maakt de cirkel rond de veiligheid house.okay, dus hij is niet de enige met rare kleine tics).
Simpel gezegd, zijn andere mensen gekmakende. En om iemand anders, je bent andere mensen. Wat doe je dan, als je wilt nog lang en gelukkig leven?
In de loop der jaren hebben mijn man en ik intrek in een paar dingen die voor ons werken, maar het is een reis om zeker te zijn.
We zijn begonnen met John Gray's Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus, en het hielp. Het hielp, want het toonde ons dat het niet persoonlijk is. Dat is soms moeilijk te begrijpen, want als je leeft met iemand wordt het persoonlijk. Maar het is echt niet. Bedoelt hij niet om mijn gevoelens te kwetsen toen hij niet reageert als ik heb, bijvoorbeeld, en ik moet leren dat hij gewoon niet me kunt horen wanneer het spel is.
Dat boek hielp voor een tijdje, en dan vergaten we alle nuttige oefeningen. Macht der gewoonte. We vergaten omdat we het lang genoeg wordt gebruikt voor dingen beter te voelen, en dan kunnen we net gestopt met ze te doen (hmmm, misschien moeten we dat boek trekt weer naar buiten).
Dus wat is het grote, sappige geheim van een gelukkig, succesvol, sexy huwelijk?
Er is niet een.
Voordat je te ontmoedigen, ik zeg er niet een, want er zijn zoveel geheimen voor een succesvolle, gepassioneerde relatie als er koppels.
Een van mijn favorieten kwam uit een verhaal dat ik hoorde over een oude vrouw die gelukkig getrouwd zijn vele, vele jaren. Een jonge vrouw vroeg haar wat hun geheim was. De oude vrouw zei dat toen ze voor het eerst getrouwd, ze liet zich neer te schrijven van een lijst van 10 dingen die haar man dat deed reed haar gek. Ze vertelde zichzelf dat ze zou de 10 dingen en alleen deze 10 te vergeven. Dus ze dat deed. Wanneer hij een van die dingen deed, ze haalde diep adem en laat hem gaan. Vele jaren gingen voorbij, en ze verloren van de lijst die zij had geschreven. Die uiteindelijk een goede zaak, want nu wanneer hij iets deed bij alles wat haar kwaad, ze haalde diep adem en zei: Goede zaak dat op de lijst.
Voor mij, het is allemaal over tolerantie en de mogelijkheid om het grote plaatje kijken dan de kleine moment. Op dit moment is mijn man is ziek geweest in-en uitschakelen voor ongeveer een maand, en hij maakt me gek. Maar dan neem ik diep adem, en dwing mezelf te denken over hoe hij is zo'n eerlijke persoon, hoe zijn geloof in onze samenwerking gaat veel dieper dan de mijne, hoe hij mij, de meeste van de tijd. En dat stelt me ​​in staat Hunker naar beneden en live via het ergste griep die ik ooit heb gehad. Aleer?
Maar dit artikel is niet alleen om te overleven een relatie, het gaat over hoe je de passie en het plezier van uw vroege dagen stand te houden.
Je kunt niet.
Oke, oke, voordat je alle verbogen te krijgen, kun je niet want later is het anders, en in veel opzichten is het beter. Enkele van de meest gepassioneerde momenten kan worden gedaan als twee mensen hebben het allemaal meegemaakt samen, je echt kent en vertrouwt elkaar, kun je samen intieme plaatsen die je nooit voor mogelijk had gehouden.
En terwijl alles anders kan zijn dan uw vroege datering dagen is er nog steeds een vonk, er nog steeds romantiek, er is nog steeds leuk.
Het is niet altijd in de klassieke Hallmark momenten niet. Ik moet toegeven, ik was blij toen mijn man eindelijk begrepen, elkaar na ongeveer 13 Valentine's dagen, dat ik echt de See's Candy Nuts n 'Chews de voorkeur aan de truffels, die ik nooit heb echt leuk vond. Dus dertien jaar zachte zinspeelde werkte niet en had ik eindelijk om hem te vertellen, meer dan eens, Bedankt Sweetie, voor deze truffels en de gulle dacht achter hen, maar ik hou echt van de Nuts n 'kauwt. Nu hebben we grapjes over: Nuts n 'kauwt, baby.
Niet pikant genoeg voor je? Het ding is, het is kruidig ​​tussen ons soms, maar het is meer dan dat.
Dit is de man die mijn rug wreef voor 23 uur lang terwijl ik in arbeid met ons eerste kind, met mij hardnekkig aandringen hebben we een natuurlijke thuisbevalling, hoewel de baby was in een moeilijke positie, hadden we een onbeholpen vroedvrouw, en de algehele ervaring was zo afschuwelijk dat ik nog steeds huilen als ik eraan denk. Wanneer die nieuwe baby nooit stopte met huilen, zou hij opstaan ​​in het midden van de nacht en nemen haar in de auto op een looping route die hij opgeslagen om haar te gaan slapen, en toen het werkte hij stoppen en studie zijn nacht schoolboeken, terwijl ik pakte kostbare thuis slapen.
Dit is de man die mijn lichaam hield door alle veranderingen van de drie geboorten, verpleging, nacht wakings, geen slaap, maanden geen geslacht, gewicht omhoog, gewicht naar beneden, grad school voor ons beiden, worstelen carrière, verplaatsen zo vaak , vrienden die kwamen en gingen, andere mensen huwelijken mislukken, gepassioneerde meningsverschillen en fundamentele verschillen, maar met liefde en die kleine mensen die we gemaakt met elkaar gemeen.
Zie, het is niet zo eenvoudig als 10 dingen die je kunt doen om Spice up your nachtleven.
Hij had het geloof dat de dingen weer goed zou zijn, en ze waren. We begrijpen elkaar in de belangrijkste wegen, en zelfs als dat lijkt te vervagen, is er nog steeds.
Als dingen beginnen te verzanden en geen plezier en er is geen vonk, we weten dat we moeten weer op de rails. Dat is wanneer hij zal beginnen het verlaten van me lieve merkt in de ochtend, we van plan om elkaar te bellen tijdens de dag, lunchen data zorgen voor een sitter, zodat we kunnen alleen samen zijn, gaan dansen.
Maar u zit te wachten voor de 10 dingen die je kunt doen om op te warmen dingen. Oke, hier zijn ze:
10 Dingen die u kunt doen om Spice Up Your Old Gehuwd Love Life
1. Krijgen enige tijd voor jezelf. Als je getrouwd bent en je hebt kinderen, er zijn tijden je onvermijdelijk vergeten wie je bent. Neem alleen al in een film, of als u de luxe hebt, ga dan alleen kamperen voor een nacht of met enkele vriendinnen. Maken graag tijd om uw echtgenoot missen. Alleen reizen, ga op de avonturen hij niet geïnteresseerd Wanneer kom je terug, je ververst worden en hij zal kijken zoals hij gewend is.
2. Leren vergeving. Van hem, van jezelf, van het leven in het algemeen. Ja, hij is irritant soms. Maar dat zijn jullie (ik weet, is het moeilijk te geloven). Probeer te onthouden we doen allemaal ons best, en het lijkt te simpel, maar als je de praktijk de behandeling van andere mensen, vooral uw oude getrouwde echtgenoot, de manier waarop u behandeld wilt worden, verbazingwekkende dingen kunnen gebeuren. Vergeving en tolerantie zijn twee van de meest belangrijke eigenschappen te ontwikkelen in jezelf als je wilt in een langdurige relatie.
3. Vergeet niet, uw liefde leven. Neem het niet vanzelfsprekend dat je altijd heet zijn voor elkaar. Dat kost TLC en onderhoud. Huur een sitter en hebben een avondje uit, ten minste eenmaal of tweemaal per maand als een absoluut minimum.
4. Omdat je kennen elkaar zo goed, de dingen doen voor elkaar dat je weet speciaal. Als hij houdt van de Giants, de lente voor tickets en gaan samen een spel, eten slecht hotdogs en $ 8 bier. Haal hem de Melkweg Midnight bars voor geen enkele reden.
5. Laat jezelf niet gaan. Ik heb het niet over plastische chirurgie, of die geobsedeerd met platte abs, maar tenminste soms, proberen om jezelf toonbaar voor uw echtgenoot. Beweren dat hij of zij de nieuwe persoon in je leven. Je kunt het niet helpen maar voel me een beetje pittig als je hebt ten minste een aantal lipgloss en een paar leuke outfit op dat is niet joggingbroek. Ten minste op een bepaald niveau, zal je partner waarderen dat hij speciaal genoeg om leuke zoeken.
6. talk Ik weet het, saai. Maar praten krijgt alle wereldse dingen uit van uw systeem en ruimte vrij te maken om na te denken .. andere dingen. Als je geest is vol van hoe het is zijn beurt om de afwas te doen en hoe het bugs die je dat hij nooit is het een te tandenpoetsen met de kinderen te doen, heb je geen ruimte om te onthouden hoe grappig zijn grappen zijn of hoe hij heeft nog steeds een schattig kontje.
7. Verras elkaar. Als de dingen beginnen steeds om dezelfde ol 'ding, doe iets anders. In de slaapkamer, proberen enkele Kama Sutra beweegt, of koop nieuwe lingerie, rollenspel, gebruik meer kaarsen, neem je tijd, denk na over wat je gebruikt om samen te doen in de vroege dagen, en recreëren uw favoriete scenario's.
8. Verrassende dingen te doen buiten de slaapkamer ook. Als je in een Wat wil je doen? Ik weet het niet, wat wil je doen? funk, gewoon stoppen. Enige tijd duren, doe wat onderzoek, brainstormen, komen met een aantal nieuwe ideeën. Als u voor het eerst samen waren, heb je nieuwe spullen als een paar. Het is niet te laat. Alsof je een toerist in je eigen stad, doe je iets anders en leuk: probeer rolschaatsen, stijldansen, ga dan naar een rave en wat alle kinderen 'ouders moeten denken wonder.
9. Oke, ik kan niet denken aan iets anders. Gebruik de laatste twee om uw eigen ideeën te vinden voor een heropleving van de vonk in je huwelijksleven. Niemand weet u en uw echtgenoot beter dan jullie, dus wees creatief en wat gebruikt om te werken herinneren. Als het werkte voor je dan, probeer het nu, of probeer een nieuwe versie. De waarheid is, wat werkt voor een bepaald paar is uiteindelijk uniek zijn voor hen.
Nu klop wat hout voor me, want onvermijdelijk wanneer ik uitdelen relatie advies als ik weet wat ik over heb, de volgende dag hebben we altijd een grote, gillende vechten en ik realiseer me dat ik niets weet.
Trouwens, ik keek uit het raam en zag dat het hek open is. Maar weet je wat? Het is een goede zaak dat op de lijst.

No comments:

Post a Comment