Sunday 20 November 2011

Wat is rave-cultuur?

Toen ik richting de hoofdingang van de partij, voelde ik de pulserende beats in mij. De brullende geluid van de menigte die was hoog met 'ecstasy' was zeker boven de muziek uit decibel! Zoals ik benaderd de hoofdingang, vroeg ik me af of ik had het juiste ding gedaan! Het nachtleven in Goa, India werd altijd gesproken over de hele wereld en dit was iets dat ik was nooit in staat om erachter te komen hoewel ik al een Localite hier. Ik hoorde het zwakke ruisen van de zee en het was alsof er een woord van waarschuwing voor mij! Dit was de tijd dat ik moest alle te ontdekken over het nachtleven, want ik heb me vaak afgevraagd wat er rave-cultuur alles over! Een of andere manier, mijn angst kreeg de betere van mij en mijn voeten leidde mij uit de buurt van de entree! Zo veel voor het krijgen van een gevoel van de rave-cultuur! Hoewel ik nooit echt monsterde de moed om te wonen rave parties, Ik had een paar vrienden, die waren in de rave cultuur (in gebieden zoals Anjuna and Palolem). Dit is waarschijnlijk de reden waarom ik een nieuwsgierigheid ontwikkeld om meer over de rave-cultuur te leren kennen en wat is het dat jongeren over de hele wereld verslaafd raken aan een dergelijke cultuur. Dit artikel is niet tegen rave cultuur of zelfs in overleg met de rave cultuur. Dit stuk is slechts ongeveer rave cultuur en voor mensen die vaak afgevraagd over de oorsprong van deze cultuur.
What is Rave Cultuur allemaal over?; De term Rave partij of de cultuur is ontstaan ​​in de jaren 1980 rave. Per mijn kennis, rave partijen werden gebruikt om de hele nacht partijen te beschrijven met dj's karnen van de nieuwste tracks de hele nacht door. Tenminste, dat is wat aan mij is verteld door mijn oudsten! Het was pas later dat ik besefte rave-cultuur werd niet alleen over de hele nacht feesten en dansen in het maanlicht door de zee, het was ook geassocieerd met drugs zoals ecstasy, cocaïne, ketamine en 2C-B. Deze partijen hebben ook een royale display van laserlicht en soms, kan men het gebruik van kunstmatige mist en zien. In Goa, rave partijen zijn behoorlijk synoniem met trance feesten en Goa trance muziek is erg in trek daar, met de cd's gemakkelijk bij bepaalde stranden zoals de Anjuna Beach.
Weg terug in de jaren 1950, rave werd de term gebruikt als een manier om bohemien partijen te identificeren. Dit soort rave-cultuur afgebeeld de moderne jeugd en hun wilde feesten. Veel muziekgroepen gebruikte de term rave, in de vroege jaren, maar daarover; de term uit het straatbeeld verdwenen. Deze term werd pas nieuw leven ingeblazen in de jaren 1980. Dit was de tijd toen de meeste jongeren beginnen na de rave cultuur.
De oudste van de rave partijen die tot uiting rave-cultuur, stonden bekend als Acid House Summers. Deze partijen hadden elektronische dansmuziek als psychedelische muziek. Modellen partijen begonnen vangen op en de mensen dromden om een ​​deel van de rave cultuur. Dit rave-cultuur heeft te nodigen sterke bezwaren van anderen. Politici spraken hun afschuw voor een dergelijke cultuur en partijen ook. Er was grote weerstand in het Verenigd Koninkrijk. This rave-cultuur groeide in populariteit in Montreal, Chicago, LA en zelfs San Francisco.
Rave parties en de rave-cultuur zo langzaam verspreid over de hele wereld. Enthousiaste 'ravers' toegetreden dergelijke komt regelmatig bijeen. Wetten werden doorgegeven aan dergelijke illegale feesten te stoppen. Continentaal Europa getuige van scenario's waar in de elektronische muziek werd beschouwd als een competitie voor rock and roll muziek. In Australië, raves werden ook wel bekend als dansfeesten. Deze partijen hadden de mode als een belangrijk aandachtspunt en je kon zien designer wear gedragen door de dansers die ze heeft uitgevoerd hier. Zuid-Afrika zag zijn eerste grote Johannesburg rave party in het begin van 1992. Dit rave party werd gehouden in Yeoville in een oude bioscoop huis.
In de VS, de populariteit van de rave-cultuur enorm aangeslagen. This rave-cultuur werd geassocieerd met bepaalde theorieën om het project in een ander licht. De rave-cultuur werd geassocieerd met factoren die zei tegen de vrede, liefde en verantwoordelijkheid te bevorderen. Dit was misschien gewoon gedaan omdat rave parties werden geassocieerd met drugs. Hoewel, het is nooit de norm om drugs te gebruiken op dergelijke partijen, dit misverstand bestaat grotendeels te wijten aan de aanwezigheid van mensen die helemaal in drugs.
Harde kern ravers dus geconfronteerd met de bijl vaak voor deze vereniging van drugs met raves. Dit komt omdat de rave-cultuur kreeg een reputatie voor het bevorderen van drugs. Deze cultuur was dus gevonden te worden op soortgelijke wijze met de hippie-cultuur. Dus in VS, de meeste rave parties zijn waarschijnlijk de publiciteit gebracht door mond op mond in plaats van reclame voor hetzelfde. Silent rave parties ook betrapt op waar mensen bijeen, maar gebruikten hun koptelefoon naar muziek te luisteren maar toch samen dansen. Zulke rave parties werden gehouden zonder de aanwezigheid van hoorbare muziek.
Als het niet voor het gebruik van drugs, de rave-cultuur heeft gehad me nieuwsgierig sinds ik waarschijnlijk wel gehoord over het jaar terug in Goa. Rave-cultuur bestaat zeker in de maatschappij zij het misschien niet echt worden gelegaliseerd in de meeste delen van de wereld. Laten we alleen maar hopen dat mensen hoog op muziek in plaats van drugs. Dat is alleen wanneer elke partij zou echt hip en happening in elke zin! ; Lees alles over de andere kant van het leven zien in de prachtige plaats genaamd Goa; Misschien ook interessant voor het lezen over de gothic subcultuur

No comments:

Post a Comment