Monday 21 November 2011

Pensionering Gezegden

Voor sommigen betekent dit dat de gelukzaligheid van niets doen ... Voor anderen is het de vrijheid hebben om de dingen die ze liefhebben en zijn uit te stellen doen ... Om toch anderen, met pensioen gaan is een onbeschreven blad, verwant aan de dood ... Welke groep waartoe u behoort, hier zijn enkele grote pensionering gezegden die u kunt genieten, of het gebruik in een toespraak voor een collega of vriend pensionering partij.
Pensionering, wanneer elke dag is zaterdag! - Onbekende auteur
Pensioen: Wanneer u stopt met liegen over je leeftijd en beginnen liggen rond het huis. - Onbekende auteur
Een eeuwigdurende vakantie is een goede definitie van de hel. - George Bernard Shaw
Pensioen voor mij betekent niet dat er niets te doen, maar de realisatie van de beslissingen die ik maakte in het verleden. Dat ik heb gemaakt in mijn leven. - Jack Bowman
Er is een ding wat ik altijd al had willen doen voordat ik stop ermee. . . . met pensioen gaat! - Groucho Marx
Ik voel me als vervroegde uittreding is een ongelooflijke gave. Het is een geschenk dat iedereen moet zichzelf te geven. - Onbekende auteur
Heer Tyrawley en ik zijn dood zijn deze twee jaar, maar wij niet kiezen om het geweten hebben. - Lord Chesterfield
Het probleem met pensioen is dat je nooit een dag vrij. - Abe Citroenen
Ik ben met pensioen - afscheid spanning, hallo pensioen! - Auteur onbekend
Niet zomaar terugtrekken uit iets; iets te terug te trekken in. - Harry Emerson Fosdick
De hemel, dat is mijn pensioenregeling. - Onbekende auteur
Als ik met pensioen ga ik naar mijn avonden doorbrengen bij de open haard gaan door die dozen. Er zijn dingen daar die zouden moeten worden verbrand. - Richard Milhouse Nixon
Pensionering op vijfenzestig is belachelijk. Toen ik vijfenzestig, ik had nog steeds puistjes. - George Burns
Pensioen is prachtig. Dat is niets doen zonder zorgen over gepakt in. - Gene Perret
Er zijn meer leuke dingen te doen dan slaan mensen. - Muhammad Ali (op een van zijn pensionering fasen)
Pensioen is geweldig als je twee Essentials - veel om op te leven en nog veel om voor te leven. - Onbekende auteur
Wij hebben geen terras, geen schommelstoel - en geen tijd. Mijn grootste behoefte is een kalender, want er zijn zoveel dingen te doen. Nu heb ik mensen aanmoedigen om met pensioen - de jongere, hoe beter. - Maurice Musholt
Pensionering doodt meer mensen dan hard werken ooit deed. - Malcolm Forbes
Leeftijd (en pensionering) lijken het best worden in vier dingen - oud hout het beste om te verbranden, oude wijn te drinken, oude vrienden te vertrouwen, en oude auteurs te lezen. - Francis Bacon
Wat dat betreft vrijetijdsbesteding avond van het leven, moet ik zeggen dat ik het niet willen. Ik kan bedenken geen tevredenheid van die arbeid is niet het directe moedermaatschappij. - Anthony Trollope
Niet langer met een tijd klok punch is mijn definitie van pensionering. Zo kon ik doen wat ik wil - wanneer ik wil - wanneer ik wil. - Brooky Brown
Er zijn zoveel andere interessante manieren om je tijd te besteden. Ik voel me als vervroegde uittreding is een geschenk, maar het is zo'n een ongelooflijke gave. Het is een geschenk dat ik moet gebruiken. - Martha Vilt-Bardon
Het geld niet beter pensioen, maar de uren zijn! - Onbekende auteur
Ik ben nu zo vrij als de wind - met ongeveer hetzelfde inkomen. - Onbekende auteur

No comments:

Post a Comment