Tuesday 20 March 2012

Funny voicemailberichten

Er was een tijd dat voicemailberichten lijkt zeer irritant en vervelend vooral als je rechtstreeks wilt praten met de betrokken persoon. Echter, vandaag, voice-mail berichten zijn zeker de zeer beleefd en formeel soorten die verzoeken u om een ​​bericht achter te laten na de piep. Grappige voice-mail berichten zijn een rage, omdat mensen op zoek zijn naar die unieke touch voor iets dat lijkt me echt alledaags anders. Als je kan niet echt gehoord hebben een dergelijke grappige voice mails kijkt u dan een aantal van de grappige voice-mail berichten hieronder en misschien bent u zelfs geneigd zijn om deze te gebruiken als een optie!
Grappige Voice Mail Berichten:, ik ben niet thuis vandaag, en ik zou niet thuis zijn morgen. Dus laat dan een bericht achter na de toon. Ik heb niet een douche nemen vandaag, en ik zou niet een morgen. Dus als je een bericht niet te verlaten na de toon, je zou kunnen hebben om met mij gaan in eigen persoon!
Hoi, dit is Bob's antwoordapparaat. Hij is niet hier, maar ik sta open voor suggesties!
Twinkel, twinkel kleine ster,; uw inzet af te vragen waar we zijn?; Nou, zet je mond aan de telefoon; En ons een berichtje achterlaten voor als we thuis zijn.En als je het bericht kunt rijm te maken,, Wij bellen u terug in de helft van de tijd!
Sorry dat we hier niet om een ​​oor te lenen, dus laat een woord en je zult worden gehoord.
Laat uw naam en nummer - maar eerst een korte quiz algebra: Hoeveel is 5Q + 5Q? (Houd een pauze, zodat de beller tijd om te denken heeft) 10Q. U bent van harte welkom!
Hallo. U bent in gesprek met een machine. Ik ben in staat het ontvangen van berichten. Mijn baasjes niet nodig gevelbekleding, ramen, of een hot tub, en hun tapijten schoon zijn. Ze geven aan goede doelen door middel van het kantoor en hoeven niet op de foto. Als je nog steeds met me mee, laat uw naam en nummer en zij zullen naar u terug te krijgen.
Weet je wat ik over haatmachine berichten beantwoorden? Ze gaan op en op, het verspillen van uw tijd. Ik bedoel, alles wat ze echt nodig hebben om te zeggen is, we niet in, laat een bericht achter. Dat is waarom ik heb besloten om mij eenvoudig en kort. Ik beloof u, mijn beller dat je nooit hoeft te lijden door een lange antwoordapparaat wordt weergegeven wanneer u mij bellen.
Hi. Dit is John - Als u de telefoon bedrijf, heb ik al verstuurd het geld. Als je mijn ouders, stuur dan geld. Als je bent mijn financiële steun instelling, heb je niet leent mij genoeg geld. Als u mijn vrienden, je bent me geld. Als je een vrouw bent, maak je geen zorgen, ik heb genoeg geld.
Dit is geen voicemail, dit is een telepathische gedachte-opname-apparaat. Na de toon, denk aan uw naam, uw reden voor het bellen, en een aantal waar ik u kan bereiken en ik zal nadenken over het terugsturen van uw oproep.
(Maak een luidruchtige geluid) Hi! Ik ben een inbreker en ik was net aan Troy's antwoordapparaat te stelen. Als je me je naam en nummer I'll ... Uh, ik post-it op de koelkast waar hij zal zien. Uh ... By the way, waar heb je zegt dat je leven?
Mam, pap ... Denk je niet dat het gemakkelijker zou zijn om mij te bereiken als ik had een mobiele telefoon? Dus hoe zit het in een vroeg verjaardagscadeau?
Mark's voicemail is gebroken. Dit is zijn koelkast. Gelieve spreken zeer langzaam, en ik zal uw bericht naar mij met een van deze magneten stick.
Zolang telefoons kan de ring en de ogen kunnen zien, laat een berichtje achter, en ik krijg terug naar jou.

No comments:

Post a Comment