Wednesday 22 February 2012

Time management vaardigheden - Technieken en tips

Heb je ooit genomen een kijkje op je werkplek? Als je een oplettende persoon, zou u waarschijnlijk opgevallen hoe sommige mensen hun taak met groot gemak te voltooien voordat de gestelde tijd, terwijl enige strijd moeizaam met dezelfde. Je hebt misschien gedacht dat het waarschijnlijk heeft te maken met de bijzondere capaciteiten van een persoon. Ja, dat doet wijzen op mogelijkheden van een persoon, maar dat betekent niet dat anderen niet hebben vaardigheden. Het ding missen in het geval van anderen die niet om goed te presteren is de kennis over time management vaardigheden. Time management is van belang voor degenen die wensen om een ​​evenwichtige professionele en persoonlijke leven. Met de kennis van time management vaardigheden heeft alles te maken productiever op het werk terwijl stress op de baai. Ploeteren voor de lange uren op het werk betekent niet altijd dat hij / zij werkelijk is een hardwerkende werknemer. Een werkgever zou dan moeten controleren of de betreffende persoon niet in staat is zijn / haar tijd te beheren goed genoeg om de taak te voltooien binnen de gegeven uren. Als je vaak gevangen in deze val van het niet kunnen je taken te beheren en maakt niet uit hoe hard je ook probeert, lees alles over wat tips en technieken over time management vaardigheden.
Time Management Vaardigheden: Technieken en Tips
rechts Krijg je prioriteiten:; Denk na over de set taken voor de dag. Je zou dan moeten weten hoeveel tijd moet worden toegewezen aan een bepaalde taak. Focus je energie op de belangrijke taken die volledig van belang zijn voor jou. Is er een bepaalde tijd van de dag waarop u zich het meest productief? Als je denkt bevoegdheden zijn bijzonder scherp in de ochtenduren, probeer je belangrijke taken af ​​in die periode. U kunt gebruik maken van de rest van de tijd om later te voltooi de schijnbaar kleinere taken.
Stel duidelijke doelen voor jezelf en het team:; Het stellen van doelen voor de week of zelfs een dag zou u helpen bij het beheer van de tijd effectiever. Zorgen voor de verdeling van de werkzaamheden is ook effectief gedaan. Bepaal de doelgroep die u wilt bereiken en goed beheer van uw team om de gewenste resultaten te krijgen. Zorg er dus voor de korte termijn doelen die je je doelen te bereiken met gemak. Dit is ook indicatief voor je persoonlijke leven.
Onderhouden van een planner / agenda:; Na een dagboek met al uw activiteiten voor de dag lijkt misschien een beetje omslachtig voor je, maar je moet houden een dagboek aan de manier waarop u van plan uw dag te leren kennen. Maak een to-do lijst om dingen te organiseren. Markeer alle belangrijke taken voor de dag. Onder meer enige tijd voor uw persoonlijk zelf ook.
Houd wat extra tijd bij de hand:, Time management is alles over het verdelen van uw werkschema in uw planner, maar er zouden bepaalde haperingen worden langs de weg. Plotselinge vergaderingen of extra tijd besteed aan een bepaald project kan vereisen dat u uw planning te wijzigen. U moet zich bewust zijn van deze situaties en voeg meer tijd aan een bepaalde taak van tevoren aan wat extra tijd bij de hand hebt. Op deze manier, zelfs als er eventuele problemen die nemen wat meer tijd, zou je nog blijven zitten met een comfortabele hoeveelheid tijd voor andere taken!
Leren om nee te zeggen!; Nou, als je je taken delegeren en als je echt dingen niet kan passen in het schema, leren om nee te zeggen wanneer dat nodig is. Er is een groot verschil tussen realistische doelen en het volledig onpraktisch Ones. Zoek uit een ander alternatief in dat geval. Voor elk probleem heeft zijn oplossing en je bent niet een one-man show, dus leren om te weigeren wanneer dat nodig is.
Voorkom uitstel van de taken:; Procrastinators uiteindelijk werken meer dan nodig is en vaak eindigen gevoel over het werk benadrukt. Het vermijden van werk, zodat u deze later kunt doen, is niet een verstandig idee. Ken de redenen waarom u het vermijden van een bepaalde taak. Het zou een verstandiger idee om de bijzondere taak van tevoren af ​​dan houd het opgestapeld voor de maand einde zijn.
Focus hebben en een visie:; weten over uw doelen en het onderhoud van uw focus op de belangrijke taken. Vele malen mensen vaak kostbare tijd aan taken, die niet echt belangrijk om een ​​bepaald project. Een duidelijke focus zou u helpen om uw doel te bereiken. Een visie zou geven u de juiste richting voor hetzelfde.
Altijd tijd voor jezelf:; te energiek voor werk zou vereisen dat u het plan voor sommige dingen, die je echt afgezien genieten van het werkschema. Ga voor een dansles of sporten op de sportschool zou geven u een kans om zich op een hogere versnelling over uw werk zo goed. Ontdek een nieuwe plaats in het weekend. Plan wat tijd voor jezelf in tussen de vergaderingen, dit is absoluut noodzakelijk als je streeft om alle taken op tijd af!
Het is daarom zeer noodzakelijk voor een zich bewust zijn van time management vaardigheden en voelen zich meer georganiseerd op het werk. Deze tips en technieken zijn gebonden om u te helpen uw werk in de meest effectieve manier!

No comments:

Post a Comment