Tuesday 28 February 2012

Cute Vriendschap Tekstberichten

Voor mensen die voortdurend in beweging, sms-en e-mails van oudsher het belangrijkste kanaal voor communicatie, vooral met vrienden. Dus hoe gaat men over te brengen gevoelens te zeggen dat je zorg en echt missen al die speciale momenten waarop je het te druk op het werk? Nou, ik heb een compilatie van een aantal echt leuke vriendschap SMS-berichten, die je vriend bundel met plezier zou maken! Deze compilatie bevat schattig en grappig vriendschap SMS-berichten, die het idee heel snel kan krijgen en fleuren iemands dag!
Cute Vriendschap Tekstberichten:, God pakte een bloem en doopte hem in de dauw, liefdevol aangeraakt die omgezet in u, en de begaafde hij naar me toe en zei, deze vriend 4U is!
6 Regels om gelukkig te zijn: Bevrijd je hart van haat; Free Your Mind van zorgen, leef eenvoudig; verwachten minder; geven & altijd me ur vriend of vriendin!
Een enkele kaars kan verlichten een hele kamer. Een echte vriend brandt een heel leven. Bedankt voor de 'Bright Lights' van onze vriendschap.
Heeft u ooit herinneren aan de eerste dag dat we elkaar ontmoetten? Of de eerste hello? De dag dat we vrienden geworden? Nou, ik doe en ik zal altijd onthouden. Voor die dag, ik wist dat ik koester u.
Denk aan mij en in gedachten te houden,; Een trouwe vriend is moeilijk te vinden,, Maar als je er een gelijke en waar,, hem nooit verlaten voor de nieuwe.
Zonder een idee, ik heb je gevonden. Zonder een idee, we werden vrienden. Dus als je het gevoel dat er niemand aan je zijde en iedereen achter zich laat, zul je zien zonder een aanwijzing, ik sta naast je.
Een vriend moet radicaal:; Ze moeten van je houden als je 'niet geliefd',; Hug je als je 'unhuggable',, En dragen wanneer u onderweg bent ondraaglijk!
God is zo wijs dat hij nooit bevriend met prijskaartjes gemaakt. Want ... als Hij dat deed, kan ik niet veroorloven een dierbare vriend zoals jij!
Echte vrienden zijn als 's ochtends, u cant hebben ze de hele dag, maar u kunt er zeker van, zullen ze er zijn als u wakker morgen, volgend jaar en voor altijd.
Een munt is makkelijk te verdienen, een vriend is moeilijk te vinden. De munt schrijft, maar een vriend waardeert. Ik verloor een munt als ik je sms'te, maar het is oke want ik heb je.
Een vriend is als een boek dat gelezen moet worden om haar schoonheid waarderen. Als zodanig, je bent een van de mooiste boeken ooit geschreven. Hoe ik zou willen dat je worden herdrukt!
God hagelslag kleine maar prachtige zaden van zegeningen op aarde elke dag ... en ik er een te pakken, dat is zo mooi en waar ...jij bent het.
Vrienden zijn geschenken verpakt in linten van bedachtzaamheid en afgezet met kusjes en glimlacht, door God gegeven om niet blijven alleen voor een dag, maar voor het leven.
Doe je voeten nooit kwaad?? ... U vraagt ​​zich af rond mijn gedachten de hele dag ....
Echte vrienden zijn als diamanten ... ze zijn echt & zeldzaam. Valse vrienden r als bladeren ... ze r overal verspreid.
Knap, lief, intelligent, spontaan, mooi, leuke vrienden, charmant, grappig, goed ... Genoeg over mij! Hoe zit het met jou?
Als vrienden bloemen waren zeker zou ik niet halen u! Ik zou u laten groeien in de tuin en cultiveren je met liefde en zorg, dus ik kan altijd houden jou.
Vriendschap is een geschenk dat billijk is in alle dingen. Het wortels van iemands hart en brengt herinneringen die niet verblijven voor een tijdje, maar voor een mensenleven.

No comments:

Post a Comment